به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قاطع مقابل جبل الطارق با نتیجه 14-0 به بزرگترین برد تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل شد. تیم ملی فرانسه در 6 سپتامبر 1995 آذربایجان را 10-0 شکست داد و در آن زمان دیدیه دشان به عنوان بازیکن در زمین مسابقه حضور داشت.

کیلیان امباپه در این دیدار هت‌تریک کرد و تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 46 رساند. او در مصاحبه با تله‌فوت در این باره گفت: "این فوق‌العاده است، می‌خواستیم آن رکورد را شکست دهیم. این هدف را در طول بازی جدی دنبال کردیم. ما این کار را به صورت جمعی انجام دادیم."

بولت تراکتورآینده؟

این چیزی است که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، مخصوصاً به این دلیل که قبلاً در ژوئن این کار را انجام دادم و اثرات آن، بخش بزرگی از تیم ملی را به خود اختصاص داد. واقعاً می‌خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنیم، نتایج بسیار خوبی داریم. بیایید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم، به جای اینکه من در مورد چیزی صحبت کنم که یک روز حل می‌شود. بالاخره زمانی برای صحبت در مورد آن وجود خواهد داشت.

1956104

بولت تراکتورحرف‌های لوئیس انریکه؟

مربی خواستار کار و تلاش بیشتر شد. من هم‌تیمی‌ها و مربیانی دارم که همیشه از من بیشتر و بیشتر انتظار دارند. بسیار خوشحالم که چنین سطح بالایی اطرافم وجود دارد. می‌خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم و به بهترین شکل ممکن به تیمم کمک کنم.

بولت تراکتورتکامل به عنوان بازیکن؟

در زمین همچنین می‌خواهم هم در بخش تهاجمی و دفاعی به تیمم کمک کنم. هدفم این است. حتی بهترین‌ها هم باید چیزهایی را در بازی خود تغییر دهند. من با لیونل مسی بازی کرده‌ام و او هم بازی خود را تغییر داد. زمانی که او در بارسلونا بود، مانند پاریس نبود و این چیزی بود که به او اجازه داد به پیروزی ادامه دهد. اگر در فوتبال تغییر نکنید، فوتبال به سمت دیگری می‌رود و شما فراموش می‌شوید.

بولت تراکتورگل 300؟

300 گل باشگاهی و ملی؟ این یک پله عقب‌تر قرار می‌گیرد و تیم در رده اول است. همیشه می‌خواستم در دوران خود تاریخ‌سازی کنم. برخی 800 یا 850 گل به ثمر رسانده‌اند و 300 گل در مقابل آن‌ها مضحک است. این تیم ارزشمندتر از رکوردهای فردی است.