به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در پی دست پیدا کردن به موقعیت بازی بیشتر و همچنین کسب تجربه با بازی در لیگ اروپا زیر نظر روبرتو دی‌زربی یکی از سرمربیانی که کار تاکتیکی را با بازیکنان جوان خوب بلد است، به صورت قرضی و برای یک فصل به برایتون پیوست. او در تجربه جدید در لیگ انگلیس موفق ظاهر شده است و در 13 بازی که برای برایتون به میدان رفته است موفق به زدن 4 گل شده است. هرچند او هنوز به ترکیب اصلی برایتون راه پیدا نکرده است، اما رفته رفته زیر نظر دی‌زربی به او بیشتر بازی می‌رسد. این ستاره 21 ساله، برای بازی از ابتدای فصل تاکنون، از سایت گل نمره خوب 6.55 را برای یک بازیکن عمدتا تعویضی گرفته است.

1956259

اما این بازیکن به نقل از اتلتیک اعلام کرده است که تمایلی به ماندن در لیگ برتر انگلیس ندارد. گفته می‌شود که او به اطرافیانش اعلام کرده است که با اتمام قرارداد قرضی‌اش در ژوئن 2024، تمایل دارد به بارسلونا برگردد و تلاش کند که یک بار دیگر خود را در این تیم اثبات کند.

برایتون بعد از شروعی بسیار خوب، با شروع بازی‌های ملی و لیگ اروپا، در لیگ برتر کمی به مشکل خورده است و با سه تساوی و یک شکست در بازی‌های آخر خود در لیگ برتر انگلیس، به رده هشتم جدول سقوط کرده است.