به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امیدهای فرانسه تحت هدایت آنری، در مقدماتی یورو امیدها مقابل اتریش شکست خورد و فردا در یک بازی دوستانه باید به مصاف کره جنوبی برود. آنری قبل از صحبت در مورد شرایط تیمش، در مورد وارن زئیر امری و کیلاین امباپه در تیم بزرگسالان اظهار نظر کرد.

بولت پرسپولیس300 گل دوران حرفه‌ای کیلیان امباپه؟

"کاری که او انجام می‌دهد انگار کار راحتی است. چون او ما را به این کیفیت عادت داده است، این واقعاً باورنکردنی است. به علاوه، او واقعاً در وسط بازی نمی‌کند، او در واقع همه جا حضور دارد. او گلزن غریزی واقعی نیست، اما گل می‌زند، پاس گل می‌دهد، تقریباً می‌داند که چگونه همه چیز را انجام دهد. مشکل زمانی که شما خیلی خیلی قوی هستید این است که مردم اغلب کارهایی که انجام نمی‌دهید، شکست‌ها یا زمانی که خوب نبوده‌اید را می‌بینند. یک بار دیگر می‌گویم اما بیایید خوشحال باشیم که او فرانسوی است. او دو فینال جام جهانی را پشت سر گذاشت و یک هت‌تریک کرد. او در حال حاضر 300 گل زده و فقط شانزده سال دارد (خنده). چه می‌خواهی بهت بگویم؟ این فقط فوق العاده است. بیایید به تماشای او ادامه دهیم. البته، او هنوز هم می‌تواند بهتر شود، زیرا ما همیشه نیمه تمام هستیم. ولی 300 گل... بعضی‌ها توی تمرین هم این کار را نمی‌کنند!"

1956308

بولت پرسپولیسمصدومیت وارن زئیر امری

"سخت است. من با شما صادق خواهم بود، همه ما بازی را تماشا کردیم تا وارن را ببینیم، بی‌احترامی به کسی نیست. ما فقط می‌خواستیم وارن را در حین سرود خواندن، رفتن به زمین و گلزنی ببینیم. من شخصاً فکر می‌کردم که او گل می‌زند، زیرا در حال حاضر او می‌تواند خود را رو به جلو نشان دهد، ما آن را با PSG دیدیم. او کارش را به خوبی تمام کرد. پس آره، این احساس کمی عجیب بود چون از خوشحالی می‌پری و بعد او روی زمین می‌افتد... دکتر را می‌بینی که از او می‌پرسد آیا خوب است و او می‌گوید "بله، من خوبم"، اما اگر به صورتش نگاه کنی، می‌بینی که حالش خوب نیست.

فکر می‌کنم همه کمی غمگین بودند. اما من فکر می‌کنم باید مثبت باشیم، ما یک بازیکن بسیار خاص پیدا کردیم. من فکر می‌کنم او همیشه این بازی را به یاد خواهد داشت. گلزنی در اولین بازی آسان نیست، او توانست این کار را انجام دهد. من نمی‌دانم او در واقع چه کاری نمی‌تواند انجام دهد. امیدوارم که زود خوب شود."