به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گاوی شوک بزرگی به بارسلونا و به‌خصوص ژاوی بود. پسر طلایی سال 2022 فوتبال اروپا شب گذشته در بازی برابر گرجستان به شدت مصدوم شد و گفته می‌شود رباط صلیبی داده و فصل را از دست خواهد داد.

پس از 27 بازی متوالی و تقریبا بدون استراحت، بالاخره گاوی مصدوم شد و با توجه به سن اندک او بسیاری انتظار این اتفاق را داشتند. اخیرا خاویر کلمنته گفته بود که در بازی دادن به بازیکنان جوان باید بیشتر احتیاط کرد چون توانایی بدنی آن‌ها در سطح بازیکنان دیگر نیست و هر لحظه ممکن است با مصدومیت سنگینی مواجه شوند.

1956332

گاوی یک بازیکن معمولی برای بارسا نیست. او در این سن مثل یک رهبر بزرگ در میانه زمین کار می‌کند و با خود، فوتبال باکیفیت و شخصیت را به تیم وارد کرده است. فصل گذشته او در مقطعی به عنوان وینگر کاذب به میدان رفت و در قهرمانی لالیگای بارسا نقش کلیدی داشت. او بهترین بازیکن فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال مادرید لقب گرفت که به عقیده بسیاری بهترین نمایش سال‌های اخیر بارسا بود.

1945474

ژاوی در غیاب گاوی، راه حل‌های زیادی دارد ولی شاید هیچ‌کدام مثل حضور خود گاوی در میدان نباشد. 

آاس نوشته است که به جای او فرمین لوپز می‌تواند بازی کند هرچند خصوصیات تهاجمی‌تری دارد. اوریول رومئو نیز گزینه دیگری است و با حضور او گوندوگان کمی جلوتر بازی خواهد کرد. گزینه بعدی هم رافینیاست که در این پست برابر سلتا و سویا نمایش خوبی داشت. باید دید ژاوی در نهایت برای این معضل چه راه‌کاری خواهد داشت.