به گزارش "ورزش سه"، مسی از سال 1995 تا 2000 به مدت پنج سال برای باشگاه نیولز اولد بویز در روزاریو بازی کرد و از سال 2001 به بارسلونا منتقل شد. مطمئناً خیلی‌ها در آن زمان نمی‌دانستند که بهترین بازیکن فوتبال تمام دوران به اسپانیا رفته است و برای 21 سال متوالی با باشگاه کاتالونیایی تاریخ‌سازی خواهد کرد.
کریس هندرسون، مدیر ورزشی اینترمیامی، روز دوشنبه سخنرانی پایان سال را برگزار کرد و در مورد برنامه‌های خود برای سال 2024 توضیح داد.

در طول این رویداد، او در مورد اینکه چگونه آنها به دنبال بهبود در بخش‌های مختلف در داخل و خارج از زمین هستند، و همچنین برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو صحبت کرد که برنامه‌ریزی این بازی با نیولز اولد بویز در دستور کار قرار دارد.

1956654

باشگاه دیوید بکام علاوه بر تلاش در زمین، به شدت به دنبال بالا بردن وجه بین المللی خود در مقایسه با سایر باشگاه‌های لیگ آمریکا است. آنها یک سری مسابقات در اوایل نوامبر را به عنوان بخشی از تور آسیایی خود برنامه‌ریزی کرده بودند، اما این تور در آخرین لحظه به طور غیرمنتظره‌ای لغو شدند. حالا این باشگاه با تبلیغات زیاد درباره دیدار فوق ستاره جهانی خود با باشگاه دوران کودکی‌اش سعی دارد آن اشتباه را جبران کند.