به گزارش "ورزش سه"، تیم نوجوانان برزیل علی‌رغم اینکه در دوره گذشته جام جهانی زیر 17 سال به مقام قهرمانی رسید، اما در نخستین مسابقه این رقابت‌ها در سال 2023 مقابل ملی پوشان ایران غافلگیر شد و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا بزرگترین شگفتی جام رقم بخورد، اما سلسائو در این بازی یک ستاره خود را از ابتدا در اختیار نداشت؛ بازیکنی که امروز مقابل اکوادور دبل کرد.

استوائو ویلیان، ستاره 16 ساله برزیلی، که دو سال قبل با انتقالی دو میلیون یورویی به پالمیراس پیوست و به‌عنوان یکی از پدیده‌های سلسائو در فوتبال جهان شناخته می‌شود، در نخستین بازی جام جهانی نوجوانان مقابل ایران حضور تعویضی و کوتاه مدت در زمین داشت و دو شوت به چارچوب زد که تبدیل به گل نشد، اما پس از آن در سه دیدار متوالی سه گل به ثمر رسانده و امروز هم این کار را انجام داد.

1956462

این بازیکن چپ پا که بخاطر علاقه شدید به لیونل مسی، لقب «مسینو» را برای خود انتخاب کرده و امیدوار به بازی برای بارسلوناست و البته مورد توجه باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال هم قرار دارد، در دیدار امروز سلسائو مقابل اکوادور بهترین بازیکن زمین بود که دو گل هم به ثمر رساند.

مسینو که بعید نیست طی یکی-دو سال آینده به یکی از باشگاه‌های مطرح دنیا و احتمالا بارسلونا منتقل شود، پس از دیدار مقابل ایران در دیدار برابر نیو کالدونیا یک گل زد و سه پاس گل داد و در مسابقه با انگلیس هم درخشید که امروز نیز توانست 2 گل از 3 گل سلسائو را برابر اکوادور به ثمر رساند و نقش مهمی در صعودشان به جمع هشت تیم برتر جام جهانی زیر 17 سال داشته باشد.

برزیل در سه حضور پیاپی مسینو در ترکیب اولیه خود موفق به کسب سه پیروزی پیاپی مقابل نیوکالدونیا، انگلیس و اکوادور شده و حالا شاید فیلیپه لیل حسرت عدم استفاده از این ستاره‌اش در جمع نفرات اصلی برابر ایران را می‌خورد.