به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال در کشور اندونزی، تیم‌های نوجوانان اسپانیا و آمریکا از ساعت 12 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه سی‌جالاک هاروپات باندونگ مقابل هم قرار گرفتند.

ژرمن‌ها که در گروه F جام جهانی نوجوانان سه پیروزی مقابل نیوزلند، ونزوئلا و مکزیک داشتند و مقتدرانه به دور حذفی رسیدند، در شرایطی امروز به مصاف آمریکا رفتند که این تیم در سه دیدار قبلی دو برد برابر کره جنوبی و بورکینافاسو و یک باخت در جدال با فرانسه داشت تا به‌عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد.

1956844

نیمه اول این مسابقه با پیروزی دو بر یک تیم نوجوانان آلمان به پایان رسید، اما دیوید وازکز که در شروع نیمه دوم به ترکیب آمریکا اضافه شده بود، در دقیقه 80 کار را به تساوی کشید ولی بازهم ژرمن‌ها توانستند نتیجه را به سود خود کنند.

بلال یالچینکایا که در دقیقه 86 به ترکیب تیم نوجوانان آلمان اضافه شده بود، یک دقیقه پس از حضور در زمین توانست دروازه آمریکا را باز کند و گل برتری تیمش را بزند.

ژرمن‌ها با کسب پیروزی 3 بر 2 در دیدار نزدیک مقابل آمریکا به جمع هشت تیم برتر جام جهانی زیر 17 سال صعود کردند تا سه روز دیگر در ورزشگاه جاکارتا به مصاف اسپانیا بروند و یک فینال زودرس را برگزار کنند.

1956845