به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که صبح امروز (چهارشنبه) به طور رسمی جایگزین رسول خطیبی شد و هدایت پیکان را برعهده گرفت، به محل تمرین خودروسازان رفت و ضمن معارفه به بازیکنان کارش را شروع کرد.

عنایتی بعد از قبول هدایت پیکان در جمع بازیکنان این تیم گفت: واقعیتش را بخواهید، بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است جلوی بزرگان باشگاه صحبت کنم. این موضوع برایم بسیار سخت است اما خوشحالم شما بازیکنان جوان و پرانگیزه را می‌ببینم.

او ادامه داد: همین جا  تشکر ویژه‌ای از دوست و همبازی قدیمی خودم، خطیبی دارم. به هر حال باید قبول کنیم دنیای فوتبال، یک دنیای حرفه‌ایست. من شک ندارم اگر از این به بعد، احساس مسئولیت را افزایش بدهیم، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

1957416

سرمربی جدید خودروسازان همچنین گفت: بعد از حضور در بازی‌های آسیایی فرصت خوبی داشتم تا لیگ را آنالیز کنم و باید بگویم پیکان را به خوبی تحلیل کرده‌ام. به عقیده من، خودباوری مهم است و تیم ما باید به مرحله خودباوری برسد. قطعا در این مرحله است که درهای تیم ملی به روی بازیکنان باز می‌شود و می‌توانیم بازیکنان زیادی را در تیم ملی ببینیم. همین خودباوری است که جایگاه ما در جدول رده‌بندی را تعیین می‌کند و باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود.

عنایتی در پایان خطاب به بازیکنان پیکان گفت: انتظار دارم همه شما پر از انرژی باشید و با بالاترین تمرکز ممکن تمرین کنید. با بعضی از شما در تیم‌های دیگر همکاری داشتم و می‌دانید که اهل رفاقت با بازیکنان هستم. به همین خاطر، با نگاه خوشبینانه به آینده می‌نگرم و منتظر هستم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.