به گزارش “ورزش سه”، ایسکو از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم به همه عناوین ممکن شامل چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. البته او که بعد از کسب جایزه گلدن بوی سال ۲۰۱۲ به عنوان یک ستاره آینده‌دار به رئال آمد، در این تیم به جایگاهی که مورد انتظار همه بود نرسید و در اواخر دوران بازی‌اش در این تیم به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

او سال بسیار خوبی را با رئال بتیس سپری می‌کند و دعوت نشدنش به تیم ملی اسپانیا در فیفادی ماه نوامبر تعجب همه را برانگیخت. او در مصاحبه‌ای در مورد جود بلینگام ستاره جدید و جوان رئال مادرید که در نقشی مشابه خودش بازی می‌کند و شانس او برای کسب جایزه گلدن بوی (برای بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان) صحبت کرده است: ”همه ما عملکرد او را در رئال مادرید دیدیم، نه؟ واضح است که او باید این جایزه را ببرد. هیچکس به اندازه او برای کسب این عنوان برازنده نیست.”

1957447

جود بلینگام که پیش از این جایزه کوپا را هم از سوی فرانس فوتبال دریافت کرده، در ۱۴ بازی برای رئال مادرید در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است که اغلب آنها هم گل‌هایی سرنوشت ساز بوده‌اند. او در راه کسب عنوان گلدن بوی، با جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، رقابت نزدیکی خواهد داشت.