به گزارش "ورزش سه"، پیوستن مسی به باشگاه اینترمیامی و حضورش در لیگ فوتبال آمریکا باعث شد که موجی از هیجان و علاقه به ورزش فوتبال در این کشور به راه بیفتد. 

بسیاری از افرادی که تا پیش از آن هرگز برای تماشای دیدارهای این لیگ راهی ورزشگاه نشده بودند، با حضور او بلیت خریدند و به ورزشگاه رفتند تا بازی این ستاره آرژانتینی را از نزدیک ببینند و این موضوع به تمامی باشگاه‌های آمریکایی کمک بسیاری کرد.

حالا باشگاه نیویورک رد بولز ایمیلی را برای هوادارانش ارسال کرده تا در آن شرایط خرید بلیت برای اولین دیدار خانگی این تیم در فصل 2024 را شرح دهد و ESPN خبر داده که نکته جالبی را در این پیام ارسال شده گنجانده است. 

1955000

بندی مختص لئو مسی در این ایمیل وجود دارد که در آن آمده است: «اگر نیویورک رد بولز در اولین دیدار فصل که قرار است در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شود میزبان اینترمیامی باشد، همه بلیت‌ها با بلیت‌های دومین دیدار خانگی این تیم عوض خواهد شد.»

این تصمیم به این معناست که این باشگاه به احتمال زیاد قصد دارد قیمت بلیت‌ها را در دیدار برابر اینترمیامی بالا برود تا بتواند سود بیشتری از حضور این بازیکن در ورزشگاهش ببرد و این موضوع مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفته است.