به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سپاهان شب گذشته بعد از پیروزی دشوار سپاهان در اهواز از تک تک بازیکنان سپاهان قدردانی کرد که توانستند سه امتیاز را از بازی سخت مقابل استقلال خوزستان به دست بیاورند.

ساکت با همان کت و شلوار مشکی همیشگی با چهره عرق کرده و حرص خورده در راهرو منتظر بازیکن بود تا نفر به نفر آنها را در آغوش بگیرد و راهی رختکن کند. چیزی که چندان به این مدیر عامل غالبا عصا قورت داده نمی‌آید اما او که امسال تیم خوبی را برای سپاهان بسته، دوست دارد دوباره یک قهرمانی را در مدیریت طولانی‌اش در این باشگاه تجربه کند، علی‌رغم همه سختی‌هایی که در این راه متحمل شده است.

1957845

ساکت که یکی از باتجربه‌ترین مدیران فوتبال ایران به شمار می‌آید در بین بازیکنان بیش از همه با محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، گرم گرفت و البته نحوه استقبال دابو ستاره بورکینافاسویی سپاهان نیز با او جالب بود. سپاهان حالا با این پیروزی با اعتماد بیشتری راهی دو بازی آسیایی خود خواهد شد.

1957846

هکتور کوپر، سرمربی نام آشنای آرژانتینی این عادت را داشت که پیش از هر مسابقه بازیکنان خود را تک تک راهی میدان می‌کرد و ساکت کار مشابه او را در سپاهان انجام می‌دهد.

1957847