به گزارش "ورزش ‌سه"، سرمه‌ای پوشان سیرجانی با مارینوس اوزونیدیس شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما وقفه‌های طولانی سبب شد تا آنها تا هفته چهارم دو تساوی و دو پیروزی در کارنامه‌شان ثبت شده باشد.
شکست خبرساز مقابل پرسپولیس و دو تساوی مقابل هوادار و استقلال خوزستان تا حدی گل‌گهر را از جمع مدعیان خارج کرد، اما آنها با پیروزی در دربی کرمان توانستند بار دیگر به شرایط خود سر و سامان ببخشند و 13 امتیازی شوند تا بار دیگر در نیمه اول جدول قرار بگیرند.

1958177

نکته قابل توجه درباره گل‌گهر اینکه آنها در حال حاضر تنها تیم جدول مسابقات به شمار می‌روند که 8 مسابقه برگزار کرده‌اند و با برگزاری دیدار هفته یازدهم شرایط آنها مانند سپاهان می‌شود که 9 بازی تا پایان هفته یازدهم انجام داده‌اند.
گل‌گهر اگرچه کار سختی در قزوین مقابل شاگردان پرانگیزه سعید دقیقی و این مربی جوان دارد، اما در صورتی که بتواند به پیروزی دست پیدا کند، 16 امتیازی می‌شود و بار دیگر خود را به جمع مدعیان لیگ برتر نزدیک خواهد کرد و پشت سر پرسپولیس قرار می‌گیرد. البته که آنها دو بازی عقب افتاده هم دارند و تا پایان نیمه اول فصل 6 مسابقه و 18 امتیاز دست نخورده پیش روی‌شان قرار گرفته است. هر چند که در این بین دیدارهای سختی نظیر مصاف با استقلال، تراکتور و سپاهان هم وجود دارد.

1958178