به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تراکتور و فولاد در حالی به مصاف هم خواهند رفت که سرخپوشان اهوازی یکی از ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ برتر هستند و حالا اگر نتوانند دو گل به تراکتور بزنند، به تنهایی بدترین خط حمله لیگ برتر خواهند بود.

در آن سو تراکتور هم بعد از جدایی دو مهاجم هنوز نتوانسته شرایط خوبی را در خط حمله تجربه کند اما با این حال پاکو خمس در پاسخ به سوالی پیرامون محمد عباس‌زاده، تلویحا می‌گوید که حسرت از دست رفتن محمد عباس‌زاده را نمی‌خورد.

1957578

او البته در پاسخ به این سوال که مقدمه آن در مورد نظر او پیرامون عباس‌زاده مبنی بر کم تحرکی این مهاجم بود، به خبرنگار گفت که هیچگاه در این مورد صحبت نکرده و اگر بخواهد در این باره سوال کند، پاسخی نخواهد داشت.

خبرنگار سوال خود را اصلاح کرد و پرسید: از کنار گذاشتن او پشیمان نیستید؟ خمس هم صراحتا پاسخ داد: عباس‌زاده بازیکنی است که باید از او سپاسگزار بود. تک بازیکن خیلی خوبی بود که برای تراکتور خیلی راحت گلزنی می‌کرد؛ کاری که من کمتر دیده‌ام. هواداران و باشگاه او را دوست داشتند و من بابت تمام چیزهایی که به تیم ما داد تشکر می‌کنم. حرفه فوتبال همین است؛ زمان‌هایی به وجود می‌آید چه به عنوان سرمربی و چه بازیکن تیمتان را عوض کنید. به این نتیجه رسیدیم که مرحله‌ای که عباس‌زاده باید در تراکتور باشد، تمام شده و ایشان به باشگاه دیگری رفتند.

این در حالی است که ایگناسیو مارتینز نیز محمد عباس‌زاده را کنار گذاشته و حالا در غیاب این مهاجم گلزن، تراکتور و فولاد به مصاف هم خواهند رفت.