به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه به مصاف موناکو رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 2-5 شکست دهد. 

گونچالو راموس، کیلیان امباپه عثمان دمبله، ویتینیا و راندال کولو موانی توانستند پنج گل پی اس جی در این بازی را به ثمر برسانند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای آنها به ارمغان بیاورند تا با خیالی نسبتا آسوده راهی بازی حساس این هفته در لیگ قهرمانان شوند. 

این دیدار اهمیت بسیاری پیش از بازی برابر نیوکسل داشت و همین باعث شد که انریکه هم در نشست خبری پس از بازی به این نکته اشاره کند. 

1957780

سرمربی پی اس جی در این باره به خبرنگاران گفت:« ما در این بازی نشان دادیم که شایسته برد هستیم. موناکو هم سطح ماست و نشان داد که چرا یکی از تیم‌های بزرگ لیگ فرانسه به حساب می‌آید. بنابراین این که توانستیم این نتیجه را به دست آوریم برای ما بسیار خوب است. 

این بهترین راه ممکن برای آماده شدن پیش از دیدار مهمی مانند نیوکسل در لیگ قهرمانان برای ما بود. وقتی دو تیمی در این سطح در مقابل هم قرار می‌گیرند، کار برای ما مربیان بسیار دشوار است. مهم‌ترین نکته برای من این بود که شرایط تیمم را پس از وقفه دیدارهای ملی بسنجم. ما فقط یک روز و یک ساعت تمرین کردیم اما این بازی نشان داد که شایسته برد هستیم.»

او با تمجید از دمبله اضافه کرد:« گلی که او زد، یک گل دمبله‌ای بود. توانست توپ را با بیرون پا کنترل کند، چرخش خوبی داشت و توپ را به تور دروازه دوخت. این خبر بسیار خوبی برای او است و باعث می‌شود که احساس خوبی هم داشته باشد. داشتن این بازیکن باعث افتخار من است.»