به گزارش "ورزش سه"، مگوایر در چند هفته اخیر عملکرد بسیار ضعیفی را در ترکیب منچستریونایتد به نمایش گذاشته و این موضوع اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشته است. 
پس از شکست 0-4 شیاطین سرخ برابر لیورپول که با یک نمایش ضعیف دیگر از این بازیکن همراه بود، روز گذشته اعلام شد که مگوایر تهدیدی به بمب‌گذاری در خانه‌اش دریافت کرده و پلیس وارد عمل شده تا تحقیقات لازم را انجام دهد. 
 این کاپیتان 29 ساله یونایتد به شدت به خاطر شرایط پیش آمده و امنیت جانی همسر و دو دختر کوچکش نگران است و البته این اتفاق نگرانی و واکنش بسیاری از فوتبال‌دوستان را نیز به همراه داشت. 
پلیس بلافاصله پس از مطلع شدن از این تهدید به همراه نیروهای مخصوص به بررسی خانه این بازیکن پرداخت اما اثری از بمب و هیچ دستگاه خاصی پیدا نکرد.

 


با این حال، این تهدید به حدی جدی بود که نیروهای پلیس انگلیس بار دیگر به همراه سگ‌های مخصوص برگشتن تا برای بار دوم منزل این بازیکن و زمین‌های اطراف را مورد بررسی قرار دهند و از امنیت آن اطمینان حاصل کنند. 
با توجه به این که هیچ بمب و دستگاه مشکوکی در خانه مگوایر یا اطراف آن پیدا نشد، پلیس تصمیم گرفت که جستجو را متوقف کرده و تحقیقاتی را برای یافتن فرد فرستنده این تهدید پیدا کند. 
اوزیل یکی از افرادی بود که به این اتفاق واکنش نشان داده و از تهدید صورت گرفته علیه این مدافع انگلیسی ابراز تعجب کرد. 
این ستاره سابق آرسنال با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش نوشت:« همین حالا خبر درباره هری مگوایر را خواندم. این دیوانگی است. فوتبال هرگز نمی‌تواند تا این حد جدی باشد که جان یک بازیکن و خانواده‌اش را تهدید کنیم. من شوکه شدم. گاهی فوتبال بدترین روی افراد را نشان می‌دهد. امیدوارم همه افراد دخیل در این ماجرا تنبیه شوند.»