به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب در بهترین شب عثمان دمبله توانست با نتیجه 5-2 برابر موناکو برنده شود. دمبله که در 15 بازی قبلی برای پاریس گل نزده بود و تنها چهار پاس گل داده بود، بالاخره در شانزدهمین بازی پایش به گلزنی باز شد. آخرین بار که او در یک بازی رسمی باشگاه گل زده بود، به ژانویه گذشته و بازی بارسا برابر سوسیداد در کوپا دل ری بر می گشت.

1958325

ستاره فرانسوی که البته تا به اینجای فصل در میان لیگ های معتبر بیش از هر بازیکنی موقعیت گل ساخته، یک گل زیر طاقی تماشایی زد و بعد از مسابقه گفت که می دانست بالاخره این لحظه از راه خواهد رسید.

1958322

دمبله که بسیار خوشحال بود، گفت: «همه ما از این برد خوشحالیم چون این مسابقه‌ای مهم برابر یک رقیب مستقیم بود. این یک برد 6 امتیازی بود و همه می دانید که شکست دادن موناکو که از قوی‌ترین تیم های لیگ است، اصلا کار ساده ای نیست. قطعا یک هفته دیگر در صدر جدول باقی می‌مانیم و اکنون باید برای چند بازی سخت بعدی به خوبی آماده شویم.»

1958323

دمبله ادامه داد: «اولین گل من؟ خوشحالم چون بعد از چهار یا پنج بازی اول لیگ، می خواستم خیلی سریع گل بزنم و بعد به خودم گفتم نگران این موضوع نباش و فوتبالت را بازی کن. بعد از آن می دانستم که بالاخره قرار است این لحظه برسد و گل بزنم. دیدم که فابیان در پشت دفاع پاسی عالی را به من داد. در لحظه تصمیم گرفتم ضربه محکمی به آن بزنم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد. بله، خیلی خوشحالم.»