به گزارش "ورزش‌‌ سه"، گل‌گهر پس از پیروزی 2 بر صفر در دربی کرمان با روحیه زیادی به قزوین رفته بود تا چهارمین پیروزی فصل را جشن بگیرد، اما شاگردان اوزونیدس در روزی که موقعیت‌های پرشماری روی دروازه میزبان خود ایجاد کردند، در نهایت با یک امتیاز از قزوین به سیرجان بازگشتند.

سرمه‌ای پوشان سیرجانی می‌توانستند روی یک حمله سریع در دقیقه 12 گل اول را بزنند، اما سحرخیزان پس از کنار زدن دروازه‌بان در حالی که زاویه‌اش بسته شده بود، توپ را به اوت فرستاد. دو دقیقه بعد شاگردان اوزنیدیس روی یک غافلگیری بچه‌گانه دروازه خودشان را باز شده دیدند.

1958611

از دقیقه 14 که تیم فوتبال شمس آذر به گل رسید تا پایان مسابقه گل‌گهر موقعیت‌های زیادی روی دروازه شمس آذر میزبان سخت‌کوش خود ایجاد کرد، اما فرصت‌های گلزنی یکی یکی از دست رفتند.

1958612

شدت از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی به حدی بود که 3 بازیکن گل‌گهر که تیکدری، اخباری و علیزاده بودند، در میکسدزون خبری مصاحبه کردند و به عدم تمرکز تیم در بخش دفاعی و همینطور بخش هجومی اشاره کردند. آنها معتقدند بودند اگر گل‌گهر می‌خواهد در جمع مدعیان باقی بماند، نباید از موقعیت‌های اینچینی به سادگی گذر کند.

1958610

عکس‌ها: جواد نادری‌پور