به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بسیاری معتقد هستند که این بازیکن فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهند رفت. 
با این حال مقدمات پیش قرارداد برای انتقال این بازیکن به برنابئو هنوز نهایی نشده و حالا گفته می‌شود که مشکلات جدیدی در مسیر مذاکرات بین این باشگاه و نمایندگان امباپه به وجود آمده است. 
گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، مدعی شده که امباپه خواهان دریافت 100 میلیون یورو بیشتر از دستمزدی است که پیش از این دو طرف بر سر پرداخت آن به توافق رسیده بودند و رئال مادرید نیز این درخواست را رد کرده است. 
بالاگه پیش از این اعلام کرده بود که باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا پیشنهادی 125 میلیون پوندی برای دو فصل را به این بازیکن ارائه کند و امیدوار است که بتواند با این پیشنهاد، او را در پارک دو پرنس حفظ کند. 

 


حالا شنیدن خبر رد درخواست مطرح شده از سوی امباپه توسط رئال مادرید می‌تواند خبر بسیار خوبی برای پی اس جی باشد که همچنان امیدش برای حفظ این بازیکن در ترکیب اصلی خود برای فصل آینده را از دست نداده است. 
این مهاجم فرانسوی این فصل در 41 بازی برای تیم مائوریسیو پوچتینو به میدان رفته، 33 گل برای آنها به ثمر رسانده و 22 پاس گل نیز برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کرده است. 
با این حال بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی باور دارند که این بازیکن در نهایت و به واسطه علاقه بسیاری که به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد، در انتهای فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد.