به گزارش "ورزش سه"، دینامو زاگرب توانست پیروزی ارزشمندی را برابر اوسییک به دست آورد اما اتفاق جذابی که در این بازی رخ داد درخشش ستاره جوان حریف بود. 

آنتون ماتکوویچ در این دیدار نمایشی درخشان را ارائه کرد و توانست تک گل تیمش را هم در جریان شکست 1-2 اوسییک وارد دروازه دینامو کند تا تجربه به ثمر رساندن اولین گلش در لیگ کرواسی را به دست آورده باشد. 

این بازیکن ثابت کرد که اظهارات یوشکو گواردیول درباره او و مطرح کردن این ادعا که او می‌تواند ستاره بعدی فوتبال کرواسی باشد بی‌دلیل نبوده است و او واقعا از چنین مهارتی برخوردار است. 

1958739

شرایط به صورت کامل برای او فراهم است و کافی است ماتکوویچ به همین روند ادامه دهد، چرا که لیگ فوتبال کرواسی و همچنین تیم ملی فوتبال این کشور به شدت به مهاجمی با استعداد و تراز اول نیاز دارند و او می‌تواند به راحتی این جایگاه را از آن خود کند.

حالا این ستاره جوان این فرصت را به دست آورده که با گلزنی برابر دینامو بتواند توجه بیشتری را به خود جلب کند و مطمئنا ارائه عملکرد خوب از سوی او می‌تواند زمینه‌ساز حضورش در باشگاه‌های بزرگ اروپایی شود، اتفاقی که باعث رشد و پیشرفتش خواهد شد و راه را برای تبدیل او به ستاره نسل جدید تیم ملی کرواسی هموار خواهد کرد.