به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور که یکی از بهترین‌های دو فصل اخیر سپاهان بوده و در تمام مسابقات امسال در ترکیب این تیم حضور داشته و در ساخت گل و ساختار دفاعی تیمش موفق بوده، امروز به همراه ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار با نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد.

زکی‌پور در ابتدای صحبت های خود درباره دیدار با نیروی هوایی عراق گفت: امیدوارم فردا بازی خیلی خوب و جذابی داشته باشیم و هواداران هم مثل همیشه کنارمان نگذارند و به استادیوم آزادی بیایند تا بتوانیم مسابقه جذابی را به نمایش بگذاریم و برنده بازی شویم.

او ادامه داد: کاملا تیم نیروی هوایی را در سه، چهار روز گذشته آنالیز کردیم و خودم و تمام تیم خیلی آماده این مسابقه هستیم و امیدوارم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

زکی‌پور در خصوص اینکه در آسیا نمایش خوبی داشته ولی یک گل و دو پاس گل او در لی گقهرمانان با تصمیم VAR رد شده، ابراز کرد: خوشبختانه هر کاری می کنم با VAR رد می شود! امیدوارم فردا اتفاقات خوبی بیفتد. نکته مهم کسب پیروزی برای سپاهان است چون ما یک تیم هستیم و نشان دادیم با وجود تمام مشکلات که همه از آن با خبر هستند، موفق بودیم و چالش ها را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم خودم هم فردا این طلسم را بشکنم و دل همه را شاد کنم.