به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که تیمو ورنر بعد از کش و قوس‌های فراوان از لایپزیش جدا شد و به چلسی پیوست. ستاره آلمانی با توجه به نمایش های درخشان خود در بوندسلیگا مشتریان زیادی داشت اما نهایتاً آبی‌های لندن بودند که گوی سبقت را از رقبا ربوده و تیمو ورنر را به خدمت گرفتند.

با این حال اوضاع برای ستاره آلمانی در چلسی مطابق انتظار پیش نرفته و در دو فصل اخیر نتوانسته نمایش های درخشان خود در لایپزیش را در استمفوردبریج نیز تکرار کند. البته در هفته‌های اخیر اوضاع برای ورنر تا حدودی بهبود پیدا کرده است. او در برابر رئال مادرید و آرسنال موفق به گلزنی شد تا به آینده امیدوارتر شود.

تیمو ورنر حالا در مصاحبه ای پیرامون گلی که برابر آرسنال به ثمر رساند می‌گوید: "البته وقتی گل می‌زنی بد نیست، اما این یک ورزش تیمی است و می‌خواهی برنده شوی بنابراین گلی که زدم خیلی خوشحالم نکرد. آرسنال بازیکنان زیادی در نیمه ما داشت، آنها بسیار خطرناک بودند و ما نیز اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، به همین دلیل شکست خوردیم. 
ما دو بار برگشتیم؛ در پایان نیمه اول و شروع نیمه دوم. فوتبال خوبی ارائه کردیم، به برتری 3-2 از آرسنال نزدیک‌تر بودیم، اما با همه این‌ها اشتباهات زیادی مرتکب شدیم."

ورنر در ادامه گفت: "سخت است که بگوییم چرا اینگونه است. ما بازی‌های واقعاً سختی داشتیم، سه بازی آخر خارج از خانه. با احساس خوبی مقابل تیمی قرار گرفتیم که سه بازی آخر خود را شکست خورده بود، بنابراین توضیح دادن آن سخت است. ما در سه بازی اخیر خانگی گل های زیادی دریافت کرده ایم، اما باید برگردیم. یکشنبه یک بازی خانگی دیگر داریم و می خواهیم برنده شویم."