به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

تن‌هاخ که از عملکرد بازیکنان تیمش و کسب این پیروزی که بسیار به آن‌ها نیاز داشت راضی و خوشحال بود، پس از پایان این دیدار از کیفیت و قدرت رهبری و همچنین پاس‌های فرناندز تمجید کرد اما این موضوع اصلا به مذاق کین خوش نیامد. 

این اسطوره باشگاه منچستریونایتد در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این‌باره اظهار داشت: «او به‌خاطر پاسی که برونو داد و در نهایت منجر به ضربه پنالتی شد از او تشکر و تمجید کرد. عجب مزخرفاتی. عجب مزخرفاتی در این گفت‌وگوها مطرح شد. 

1806286

منچستریونایتد در حال حاضر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. اگر شما چند سال به عقب برگردید، قرار گرفتن در جایگاه ششم به این معنا بود که باید از خودتان خجالت بکشید اما حالا آن‌ها کاملا راضی و خوشحال به نظر می‌رسند. 

این تیم راه زیادی برای طی کردن دارد. منچستریونایتد باید این توانایی را داشته باشد که بتواند با بهترین تیم‌ها رقابت کند. این یعنی آن‌ها باید قدرت رقابت با لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال را داشته باشند. شاید آن‌ها در حال حاضر جایگاه خوبی را برای خودشان متصور باشند اما نکته بازی برای یونایتد این است که بتوانید با بهترین‌ها رقابت کنید.»