پاری سن ژرمن هنوز از حفظ ام باپه ناامید نشده است

آینده کیلیان ام باپه همچنان در هاله‌ای از ابهام است؛ او هنوز تصمیم نهایی‌اش برای ماندن در پاری سن ژرمن یا انتقال به رئال مادرید را نگرفته است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، خانواده کیلیان ام باپه به دوحه سفر کرده‌اند و فائزه العماری، مادر ام باپه با مدیران پاری سن ژرمن برای آینده پسرش مذاکره می‌کند. پاری سن ژرمن دوباره به تمدید قرارداد با ستاره 23 ساله خود امیدوار شده است و طی روزهای اخیر، پالس‌های مثبتی در رابطه با تمدید قرارداد دریافت کرده‌اند. یکی از اولویت‌های اصلی امیر قطر در سال منتهی به جام جهانی، حفظ کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن است و به مدیریت پی اس جی اطلاع داده تمام تلاش‌شان برای حفظ او را انجام دهند. 

روبرتو کارلوس انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید را تایید کرد

ام باپه هنوز درباره آینده‌اش تصمیم نهایی نگرفته است. او می‌داند که در تابستان پیش رو می‌تواند به رئال مادرید بپیوندد اما خودش در مصاحبه‌ای که چند هفته پیش داشت، گفته بود عوامل جدیدی در تصمیم‌گیری‌اش دخیل خواهند بود. هنوز از ملاقات خانواده ام باپه با مدیریت پاری سن ژرمن خبری درز نکرده اما چیزی که مشخص است، این است که این ستاره فرانسوی هنوز با هیچ باشگاهی به توافق کامل نرسیده است. انتظار می‌رود پیش از ماه ژوئن، تکلیف ام باپه مشخص شود. 

رئیس جمهور فرانسه: امیدوارم ام باپه در پاری سن ژرمن بماند

مادر کیلیان ام باپه
فائزه العماری، مادر کیلیان ام باپه که الجزایری است