به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا روبه‌روی کادیز قرار گرفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی در چند هفته اخیر با معضل جدی مصدومیت بازیکنان اصلی تیمش روبه‌رو بوده و نتوانسته ترکیب دلخواهش را در اختیار داشته باشد. کپا آریسابالاگا هم در بین مصدومان این تیم به چشم می‌خورد و همین موضوع باعث شد که بار دیگر لونین در ترکیب رئال به میدان برود. 

این بازیکن که پیش از وقفه دیدارهای ملی هم عملکرد خوبی داشت و توانسته بود تحسین کادر فنی و هواداران رئال مادرید را با نمایش درخشانش برانگیزد، در بازی شب گذشته هم یکی از بهترین بازیکنان این تیم لقب گرفت. 

1952894

نکته جالب اینجاست که لونین با وجود این که در این مدت فرصت زیادی برای بازی در اختیار نداشت و از این موضوع بسیار هم ناراحت بود اما توانسته است 88 درصد مهار توپ را به نام خودش به ثبت برساند که بالاترین آمار در رقابت‌های این فصل لالیگا است. 

کپا به احتمال زیاد برای بازی این هفته برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا هم آماده نخواهد بود و انتظار می‌رود که لونین بار دیگر در این دیدار هم وظیفه محافظت از دروازه رئال مادرید را برعهده داشته باشد.