به گزارش ورزش سه، در روزی که گل‌گهری‌ها توانستند با حرکت ترکیبی دو بازیکن خود یعنی تورس و زنده روح از شکست مقابل شمس آذر بگریزند و تک امتیاز ارزشمندی را از قزوین دشت کنند، زننده تک گل این تیم احمدرضا زنده‌روح در رابطه با این دیدار و اینکه آیا دو تیم برای نتیجه مساوی پا به این بازی گذاشته بودند، گفت: بازی سخت و خوبی برای تیم ما بود. تیم شمس آذر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم آنچه را که می‌خواهیم، در زمین به نمایش بگذاریم و تیم برتر باشیم اما روی یک اشتباه بچگانه و غافلگیرانه گل خوردیم.

زنده روح در رابطه با گلزنی در این دیدار و به ثمر نشستن تلاش‌های بازیکنان و مربی تیمش ادامه داد: خدا را شکر که مزد بازی خوب خودمان را هم گرفتیم و اوایل نیمه دوم به گل تساوی دست پیدا کردیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار‌های پیش رو از تمامی موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تا آخر فصل حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم.

1949070

هافبک با تجربه سیرجانی ها در رابطه با داوری در این دیدار و سود و زیان کلی گل‌گهر از داوری‌های این فصل اظهار داشت: فکر می‌کنم که تیم شمس آذر در آخر بازی به داوری اعتراض داشت اما اگر اعتراضی هم باشد، تیم ما باید آن را انجام دهد، چرا که آن توپی که داخل محوطه تیم حریف به دست مدافع‌شان برخورد کرد قطعا پنالتی بود. البته باید منتظر نظر کارشناسان هم باشیم اما اصلا فکر نمی‌کنم تیم شمس آذر در صحنه‌ای ضرر کرده باشد که بخواهد اعتراض کند. در هر صورت این اتفاقی است که در فوتبال ما رخ می‌دهد؛ ما باید به داور ها کمک کنیم تا یک قضاوت خوب و عادلانه انجام دهند. قطعا آنها نمی‌خواهند اشتباه کنند و طبیعت انسان این است؛ پس ما همه با هم باید کمک کنیم تا یک فوتبال و مسابقه خوب برگزار شود.

شماره 60 گل‌گهری‌ها در رابطه با عملکردش قبل و بعد جدایی از گل‌گهر و اعزام به سربازی گفت: قطعا این مدت دوری از سطح یک فوتبال برایم سخت بود و در بازی‌ام تاثیر گذاشته است و آمارم نسبت به قبل جدایی کمی متفاوت است اما وظیفه من به عنوان یک عنصر دفاعی گلزنی نیست و تمامی اموری را که در زمین توسط سرمربی به من واگذار می‌شود، به طور تمام و کمال انجام می‌دهم. گل و پاس گل همیشه شیرین است ولی اینکه بتوانی وظیفه خود را به طور کامل انجام بدهی، خیلی مهم‌تر است. جدا از این مسائل مطمئنم که دوباره از نظر عملکرد فنی به شرایط خوب خودم برمی‌گردم.