به گزارش "ورزش سه"، پیروزی منچستریونایتد مقابل اورتون بدون کمک اونانا ممکن نبود. دروازه بان کامرونی یونایتد رفته رفته خود را به عنوان یک بازیکن مهم در اولدترافورد تثبیت می کند. 

شروع او به هیچ وجه آسان نبود و انتقادات شدیدی نسبت به عملکردش وجود داشت، اما این بازیکن کامرونی یکی از بهترین نمایش های این فصل را در گودیسون پارک داشت.

1950043

پس از گل قیچی برگردان استثنایی گارناچو، وقت هنرنمایی اونانا رسید. او با دو مهار عالی، اجازه گلزنی را از کالورت لوین و مک نیل گرفت. در مقابل کپنهاگن، مهار پنالتی او تعیین کننده شد و سه امتیاز را به یونایتد داد تا همچنان تیم اریک تن هاخ را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان امیدوار کند. اونانا در دروازه یونایتد حالا سه کلین شیت متوالی دارد.

1954373

در واقع اونانا از این حیث یکی از بهترین عملکردها را داشته و در پنج بازی از 13 بازی لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه داشته است. حتی مهمتر از آن رکوردی بود که شیاطین سرخ با عملکرد عالی اونانا در گودیسون پارک به دست آوردند. منچستریونایتد اولین تیمی است که 500 کلین شیت در تاریخ لیگ برتر ثبت می کند و این دیروز با درخشش اونانا میسر شد.

تن هاخ پس از پیروزی 3-0 یونایتد و در ستایش از این دروازه بان گفت: «اونانا فصل قبل در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان درون دروازه اینتر بود و او توانایی این را دارد که یکی از بهترین دروازه بان های جهان باشد. ما از خرید او بسیار خوشحالیم.»