به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در ادامه روند موفق خود این‌بار برابر تیم مدعی گل‌گهر سیرجان به تساوی رضایت داد. این در حالیست که تیم تحت هدایت سعید دقیقی توانسته طی فصل جاری فارغ از برخی دیدارها که عملکرد داوری نیز روی آن‌ها تاثیرگذار بوده، به نتایج جالب توجهی دست یابد. از جمله برد مقابل تیم‌های مدعی مس رفسنجان، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و البته متوقف کردن استقلال.

نکته جالب توجه در بین نتایج این فصل سعید دقیقی با شمس آذر، موفقیت او برای تیم‌هایی بوده که از سرمربیان خارجی بهره می‌برند. شمس آذر توانسته بود طی این فصل تراکتور را با هدایت پاکو خمس اسپانیایی در تبریز شکست دهد و این مهم را برابر فولاد خوزستان تحت هدایت ایگناسیو مارتینز دیگر مربی اسپانیایی شاغل در فوتبال ایران نیز در اهواز تکرار کند و برد ارزشمند دیگری را از آن خود کند.

1959263

دقیقی امید زیادی داشت این روند را مقابل دیگر مربی خارجی لیگ که هدایت گل گهر سیرجان را عهده‌دار بود تکرار کند اما در نهایت تیمش مقابل شاگردان مارینوس اوزونیدیس به تساوی در خانه رضایت داد.

کسب هفت امتیاز از سرمربیان خارجی و صاحب سبک لیگ برتر ایران کارنامه موفقی را برای سعید دقیقی شکل داده و البته او یک بازی سخت دیگر نیز مقابل ژوزه مورایس و سپاهان در هفته پایانی نیم فصل پیش‌رو دارد و باید دید مقابل این مربی پرتغالی چه شرایطی را دنبال می‌کند.