به گزارش "ورزش سه"، لونین به دلیل مصدومیت همزمان تیبو کورتوا و کپا آریسابالاگا، چند هفته ای است که به عنوان دروازه بان اصلی رئال به میدان می رود. او موفق شده است عملکرد بسیار خوب و میانگین مهار 3.2 در هر بازی را ثبت و یک پنالتی هم برای تیمش مهار کند. اما با این وجود در مصاحبه شب گذشته، آنچلوتی گفت که اگر کپا برای بازی مقابل گرانادا آماده باشد، درون دروازه قرار خواهد گرفت و همچنین امروز خبرهایی مبنی بر تمایل او به امضای قراردادی دائمی با کپا منتشر شد.

طرفداران رئال مادرید از این اظهار نظر ناراحت هستند و معتقدند که این بازیکن اوکراینی پس از سالها بی تفاوتی نسبت به جایگاهش از سوی باشگاه، بعد از این هفته های درخشان شایسته دروازه بان اول بودن در این تیم است. حتی کسانی هستند که فکر می کنند او بهتر از کپا است، اما هر کاری کند باز محکوم به بی مهری است.

1959351

یکی از هواداران رئال نوشته است:" آمار لونین بهتر از کپا است، اما فهرست کردن آنها دردی از ما دوا نمی کند. پرز و آنچلوتی کار خودشان را می کنند. البته این اوکراینی در پایان فصل کم پیشنهاد نخواهد داشت و دنیا به رئال مادرید ختم نمی شود."

دیگری نوشته است:"سبک هر دو شبیه به هم است، لونین 5 سال جوان تر است و در  زمینه هایی بهتر است، مثل خروج یا مهار تک به تک. کپا روی خط دروازه چسبیده و بیرون رفتن برایش سخت است و وقتی این کار را انجام هم می دهد تن هم تیمی هایش و ما را می لرزند. اما او دروازه بانی است که به نظر می رسد رئیس پرز روی او شرط بندی می کند و کیفیت لونین به چشم نمی آید."