به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در جریان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برای اولین بار موفق شد تیم ملی برزیل را در ورزشگاه ماکارنا شکست دهد. این بازی با جنجال‌های زیادی همراه شد. از درگیری خشن پلیس برزیل با هوداران آرژانتین تا درگیری بازیکنان دو تیم با هم که حتی منجر به توقف بازی هم شد و تیم ملی آرژانتین می‌خواست ورزشگاه را ترک کند.

1959390

در چند صحنه لیونل مسی و رودریگو هم در حال جدال لفظی با یکدیگر در جریان بازی دیده شدند. بعد از اتمام بازی برخی از هواداران مسی و تیم ملی آرژانتین، با حمله به شبکه‌های اجتماعی رودریگو به او توهین‌هایی نژادپرستانه کردند. اتفاقی که در طول فصل گذشته و جاری، بارها برای وینیسیوس هم در ورزشگاه‌های رقیب در لالیگا رخ داده است. رودریگو و پدرش با انتشار بیانیه‌هایی این اقدامات را محکوم کردند.

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، در واکنش به جدال بازیکن برزیلی با هموطنانش گفت: "وینسیوس و رودریگو هم در جریان بازی‌ها چیزهای زیادی برای مسخره کردن بازیکنان حریف می‌گویند و هیچکس در مورد آن صحبت نمی‌کند؛ اما وقتی کسی چیزی علیه این دو بگوید، کل دنیا می‌فهمد که چه اتفاقی افتاده است."