به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، کارشناس اسکای اسپورت، کوبی ماینو، هافبک منچستریونایتد را پس از اولین بازی کامل او برای یونایتد مورد تحسین قرار داد. این بازیکن ۱۸ ساله در پیروزی ۳-۰ دیروز تیمش مقابل اورتون نمایش درخشانی نشان داد.

نویل در صحبت‌های امشبش در اسکای گفت:«او در بازی به شدت تاثیرگذار بود، البته فعلا نباید زیاد تحت تاثیر او قرار بگیریم زیرا او بسیار جوان است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

1959534

او در گودیسون پارک عملکرد خوبی داشت. هم از لحاظ ذهنی و هم فنی، در یک جو سنگین و پرتنش تمرکزش را از دست نداد و کاملا باآرامش رفتار می‌کرد. من همیشه بازیکنان را در لحظاتی که سخت‌ترین قسمت بازی است قضاوت می‌کنم. وقتی منچستریونایتد پرتنش‌ترین لحظاتش را در نیمه اول سپری می‌کرد او بهترین بازیکن زمین بود، تنها بازیکنی که همچنان باآرامش رفتار می‌کرد و بر بازی متمرکز بود.

بزرگ‌ترین تعریفی که می‌توانم از او بکنم و البته که گفتن این حرف برایم دردناک است و امیدوارم مردم تعبیر درستی از آن داشته باشند، این است که او شبیه یک بازیکن منچستر سیتی به نظر می‌رسید.

صادقانه بگویم، من او را تماشا می‌کردم و با خودم می‌گفتم، این بازیکنی است که پپ گواردیولا به او نگاه می‌کند و می‌گوید من او را در خط میانی تیمم می‌خواهم، این کاری است که بازیکنان خط هافبک من انجام می‌دهند.»