به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان شب خوبی را در دیدار سپاهان و نماینده عراق سپری کرد؛ او پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را ارسال کرد و در نهایت با بازی خوب جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

رضاییان بعد از برد تیمش مقابل نیروی هوایی عراق در میکسدزون ورزشگاه آزادی روبه‌روی خبرنگاران ایستاد و صحبت‌هایی را درباره این مسابقه انجام داد. رامین در ابتدا گفت: به تمام بازیکنان و هوادارانی که از اصفهان به تهران آمدند خسته‌ نباشید می‌گویم؛ ما باید در اصفهان میزبان می‌شدیم اما به خاطر یک‌سری اتفاقات ما مجبور شدیم در تهران میزبان باشیم. به خاطر این مسائل خیلی ناراحتم.

او ادامه داد: از اینکه حال یک‌سری از ملت و هواداران سپاهان خوب است خوشحالم.

رضاییان درباره اینکه بعد از گلزنی فرشاد احمدزاده از حرکت او ناراحت شده بود، بیان کرد: نه، من فقط به خاطر اینکه آفساید اعلام شود ناراحت بودم، وگرنه اینکه من گل بزنم یا کسی دیگر مهم نیست. مهم برد تیم است.

مدافع راست باتجربه و ملی‌پوش سپاهان افزود: شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم. بعد از 10 نفر شدن و 9 نفره شدن کار تیمی را خوب انجام دادیم. به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم.

رضاییان که با چهره‌ای ناراحت در میکسدزون حضور یافته بود، بیان کرد: از یک‌سری از مسائل در باشگاه واقعاً ناراحتم ولی به بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم ریکاوری خوبی در این مسیر سختی که داریم انجام دهیم!