به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور این روزها درگیر حواشی عجیب و غریبی است اما با این حال رضا کرمانشاهی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور معتقد است که تراکتور از این حواشی گذر کرده و آماده بازی‌های بعدی است.

بولت پرسپولیسهم به شجاع حق می‌دهم و هم به هواداران. باید از طرفداران عاشق تراکتور قدردانی کنم‌ و آنها مطمئن باشند که مالک باشگاه هم علاقه دارد صدای آنها را بشنود. طرفداران باید مطالبه خودشان را به شکلی مطرح کنند اما مقداری فضا برای‌شان بسته بود و حالا این شرایط مثبت شده است.

بولت پرسپولیسحق هوادار تراکتور است که از اتفاقات باشگاه باخبر شود‌. ما هم به این امر علاقه داریم و باید بستر را در این زمینه فراهم‌تر کنیم. هنوز بخشی از طرفداران نسبت به خریدهای باشگاه دچار دوگانگی هستند در حالیکه من چندین بار لیست اصلی خمس را با دست خودش در باشگاه دیده‌ام و می‌دانم نفرات فعلی تیم، بازیکنان مدنظر سرمربی هستند.

بولت پرسپولیسنباید تعداد محدودی روی سکو مدام به بازیکن بی‌احترامی کنند. هرکسی باشد از کوره در می‌رود‌. شجاع خلیل‌زاده هم بعد از بازی از حق بچه‌ها صحبت کرده بود و مطالبه‌اش از هواداران این بود که از بازیکنان تراکتور حمایت کرده و پشتشان باشند.

1561875

بولت پرسپولیسما همیشه حامی خمس بودیم و مالک باشگاه هم بزرگترین حامی اوست. ایشان مربی بسیار فنی و کاربلدی است و همانطور که شجاع گفت، فنی‌ترین مربی ایران است. هواداران مطمئن باشند که ما حامی او هستیم.

بولت پرسپولیسبرای موفقیت با یک سرمربی باید صبر کرد، همانطور که آقای خمس گفتند گواردیولا دو سال بعد از ورود به منچسترسیتی با این تیم قهرمان شد. تازه منچسترسیتی شرایط متفاوتی داشت و قبلا هم قهرمان شده بود. من قصد مقایسه ندارم و نمی‌گویم هواداران این زمان صبر کنند، فقط می‌گویم موفقیت زمان‌بر است و نمی‌توانید انتظار داشته باشید یک شبه قهرمان شوید.

بولت پرسپولیساز آقای زنوزی، آقای نصیرزاده و سایر مسئولان تیم و باشگاه تشکر دارم. واقعا همه در باشگاه زحمت می‌کشند. از هواداران هم ممنونم که همیشه حامی تیم و باشگاه هستند و مطمئنم خیل عظیم هواداران تراکتور همچون گذشته حامی تراکتور خواهند بود.