به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر مصدومیت لوکا مودریچ در دیدار برابر کادیز، غیبت براهیم در زمین به دلیل مشکلات معده نیز یک مورد نگران کننده دیگر این روزهای رئال محسوب می شد اما او امروز بدون مشکل تمرین کرد.

این بازیکن با تصمیم کارلتو قصد شروع بازی را داشت در نهایت به دلیل عدم آمادگی جسمانی یک دقیقه هم بازی نکرد. براهیم دچار سرگیجه و درد معده بود. مشکلی که باعث شد او نتواند از فرصت جدیدی که برایش مهیا شده بود استفاده کند. باید توجه داشت که براهیم در طول فصل به ندرت شانس حضور در ترکیب ثابت را به دست آورده است.

1958944

مشکل براهیم حالا برطرف شده و او می تواند در بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی به ترکیب برگردد. تیمی که براهیم پس از دو سال بازی برای میلان در فوتبال ایتالیا به خوبی آن را می شناسد.

1959699

براهیم 6 بار با ناپولی روبرو شده است (4 بار در سری آ و دو بار در لیگ قهرمانان اروپا) و دو برد، یک تساوی و سه باخت برابر این تیم حاصل کار میلان و براهیم بود. بهترین نتیجه در یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان بود که میلان قاطعانه ناپولی را برد. براهیم در پیروزی 0-4 میلان برابر ناپولی هم گل زد و هم پاس گل داد. 

با توجه به غایبان زیاد رئال، احتمالا باید منتظر حضور براهیم در ترکیب ثابت باشیم و کسی چه می داند، او شاید بار دیگر زهر خود را به قهرمان ایتالیا بریزد.