به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و 34 ساله بایرن مونیخ با این باشگاه تا تابستان سال 2023 اعتبار دارد. این بازیکن خواهان تمدید قرارداد طولانی مدت و حداقل سه ساله شده که مورد پذیرش باشگاه آلمانی قرار نگرفته و به همین دلیل چاره‌ای جز قطع همکاری باقی نمانده است. دو روز پیش نشریه کیکر مدعی شد مهاجم لهستانی در روزهای اخیر آماده انتقال به بارسلونا شده و ایجنت او پینی زاهاوی نیز در مورد دستمزد و مدت قرارداد با کاتالان‌ها به توافق رسیده است. 

 

بایرن مونیخ تلاش دارد تا قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کند اما اگر در این امر به موفقیت نرسد، تصمیم دارد لواندوفسکی را به فروش برساند و آنها قیمتی معادل 40 میلیون یورو برای جدایی این بازیکن تعیین کرده‌اند. البته در روزهای اخیر شایعات حاکی از پیشنهاد بین 25 تا 30 میلیون یورویی بارسلونا بوده، اما احتمالا طرفین در مورد این رقم به توافق خواهند رسید.

 

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا دیشب پس از اتمام بازی برابر سوسیداد و در هنگام خروج از ورزشگاه، پس از عکس گرفتن با یک هوادار و در پاسخ به سوال او در مورد جذب لواندوفسکی گفت:« بله، احتمال جذب او بیشتر از دیگر گزینه هاست.»