به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب دیداری حساس برابر رئال مادرید در برنابئو دارد. بعد از برکناری رودی گارسیا حالا ماتزاری روی نیمکت قهرمان ایتالیا می نشیند و فرصت دارد تا با برتری برابر کهکشانی ها، ناپولی را راهی دور بعد لیگ قهرمانان کند. بازی رفت را رئال 2-3 برده بود و امشب رئال به یک تساوی برای قطعی کردن صعود به عنوان صدرنشینی نیاز دارد.

1960155

ماتزاری در مورد رابطه دوستانه اش با آنچلوتی گفت: «بله، ما سالهاست رفیق هستیم و او را بسیار دوست دارم. از نظر من آنچلوتی بهترین مربی ممکن برای رئال است و قطعا باید تا پایان دوران مربیگری اش در همین تیم بماند. او بهترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان است و از نظر من تیمی بزرگتر از رئال هم در دنیا نداریم. بله، من هم موافقم که آنچلوتی با رئال تمدید کند و سال های بیشتری بماند. البته باید بگویم با شروع بازی، رفاقت ما تمام خواهد شد و در طول 90 دقیقه فقط ناپولی برای من مهم خواهد بود.»

ماتزاری ادامه داد: «البته کارلو خیلی خوش شانس است که این همه اتفاق مثبت در فوتبال و مربیگری را تجربه کرده است. او تجربه بالایی دارد و یک مربی برنده است با این حال امیدوارم برابر رئال ما تیم برنده باشیم و البته که یک امتیاز هم برای ما خوب خواهد بود. هدف ما صعود از گروه است و سپس خواهیم دید تا کجا پیش می رویم.»