به گزارش "ورزش سه"، حتی چالش کسر سه امتیاز نیز نتوانسته جاه طلبی شمس آذر را در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر با دردسر مواجه کند و شاگردان سعید دقیقی روند موفقی را تا به اینجا دنبال کرده‌اند.

شمس آذر در شرایطی در پنج بازی اخیر خود با ثبت هشت گل نمایشی تهاجمی به جا گذاشته که بعد از پیروزی مقابل تراکتور و فولاد خوزستان، طی سه بازی بعدی خود به سه تساوی رسیده است. توقف مقابل استقلال، پیکان و گل گهر سیرجان هرچند برای نماینده قزوین که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را دنبال می‌کند، می‌تواند اتفاقی روشن و امیدوارکننده محسوب شود، با این حال سعید دقیقی به عنوان سرمربی این تیم در کنار بازیکنان باانگیزه و شهاب زندی به عوان مدیرعامل جاه طلب این تیم، اهداف بزرگتری را در ادامه دنبال می‌کنند.

1960205

آنها در بازی بعدی خود باید در انزلی برابر تیم شگفتی ساز این فصل قرار گیرند. ملوان در شرایطی در رده سوم جدول حاضر است که شمس آذر تیمی خطرناک در بازی‌های خارج از خانه نشان می‌دهد و توانسته مس رفسنجان، تراکتور، فولاد را در خانه حریفان شکست دهد و مطمئنا این هدف را برابر ملوان و شاگردان مهدی تارتار نیز دنبال خواهد کرد.

شمس آذر با کسب 11 امتیاز در بازی‌های خارج از خانه، در رده دوم جدول از این حیث قرار دارد و البته ملوان نیز با همین تعداد امتیاز از دیدارهای خانگی‌اش در رتبه دوم جدول بازی‌های خانگی حاضر است.

دو تیم تاکنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم ملوان یک برد بوده و دیگر بازی نیز در قزوین به تساوی بدون گل رسیده است.

باید دید بعد از تساوی ارزشمند مقابل استقلال و گل گهر، اکنون شمس آذر برابر ملوان مدعی و شگفتی سازی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود اینبار نیز در خارج از خانه به نتیجه دلخواه دست یابد یا خیر.

1960207