به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی که پنج روز قبل در هفته شانزدهم لیگ یک کرواسی حضور کامل در ترکیب دینامو زاگرب در جریان برتری دو بر یک مقابل اوسی‌یک داشت، حالا باید خود را آماده جدال حساس لیگ کنفرانس اروپا برابر آستانا قزاقستان کند و امیدوار است مثل مسابقه رفت شانس بازی به دست بیاورد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آستانا آرنا یکی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا را برگزار می‌کند و باید به مصاف تیم آستانا قزاقستان برود که صادق محرمی نیز برای این مسابقه بیرون از خانه، تیمش را همراهی کرده است.

صادق محرمی همراه با کاروان تیم فوتبال دینامو زاگرب از کرواسی به قزاقستان سفر کرده و روز گذشته در پیاده روی تیمش در هتل محل اقامت‌شان حضور داشت و با روحیه بالایی در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش دیده شد.

1960434

مدافع سابق پرسپولیس که پس از نیمکت نشینی در دو مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان، در لیگ یک کرواسی به کار گرفته شد، امید زیادی دارد امشب هم در ترکیب دینامو زاگرب برابر آستانا قزاقستان قرار بگیرد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در چهار مسابقه اخیرش در لیگ کنفرانس اروپا سه امتیاز به دست آورده و پایین‌تر از تیم‌های پلزن چک، آستانا قزاقستان و بالکانی کوزوو قرار گرفته که در صورت شکست در بازی امشب به‌طور قطعی امید صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی را از دست خواهد داد.