دکلان رایس سومین پیشنهاد تمدید قرارداد وست‌هم را رد کرد تا احتمال جدایی‌اش از باشگاه را بالا ببرد

باشگاه لندنی تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش ملی‌پوش ۲۳ ساله خود نیست.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، باشگاه وست‌هم اخیرا سومین پیشنهاد تمدید قرارداد را به دکلان رایس ارائه کرده که مجددا با مخالفت بازیکن مواجه شده است. رایس همواره به وست‌هم متعهد و علاقه‌مند بوده است اما پس از ۹ سال حضور در این تیم، به ترک باشگاه در تابستان پیش رو فکر می‌کند.

با این وجود، مدیران وست‌هم تمایلی به فروش هافبک ارزشمند و یکی از کاپیتان‌های تیم دیویس مویس ندارند و او را غیر قابل فروش می‌دانند. با توجه به معتبر بودن قرارداد فعلی رایس تا ۲۰۲۴، چکش‌ها در مذاکرات احتمالی دست بالا را خواهند داشت. همچنین گزارشاتی در مورد وجود یک بند تمدید یک ساله در قرارداد رایس منتشر شده که خروج او را سخت‌تر خواهد کرد. وست‌هم برای فروش ستاره انگلیسی به مبلغی بیشتر از ۱۵۰ میلیون پوند رضایت می‌دهد!

دکلان رایس همواره یکی از گزینه‌های محبوب سران منچستر یونایتد بوده اما آن‌ها حاضر به پرداخت ارقام نجومی برای خرید او نیستند. چلسی هم در سال‌های اخیر وضعیت بازیکن سابق آکادمی خود را زیر نظر داشته است. گفتنی است که منچستر سیتی قصد جذب یک هافبک جدید در تابستان آینده را دارد اما در صورت جذب ارلینگ هالند، خرید رایس برای آن‌ها دشوار خواهد بود.