به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید به مانند بسیاری از دیدارهای این فصل خود با درخشش جود بلینگام ستاره انگلیسی جدید الورود تیمش موفق به پیروزی در برابر ناپولی در چارچوب دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد.

با گل شب گذشته جود، اکنون این بازیکن  پیش از 21 سالگی تعداد گل‌های اروپایی خود را به عدد 10 رساند تا در بین بازیکنان انگلیسی در رده هفدهم قرار بگیرد؛ او برای رسیدن به عنوان بهترین گلزن مسیر سختی در پیش ندارد اما همبازی‎‌اش در تیم ملی انگلیس به عنوان یک رقیب بالقوه محسوب می‌شود.

وین رونی با 30 گل زده بهترین گلزن انگلیسی تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست اما پس از او این رحیم استرلینگ است با 27 گل در رده دوم است و بعد از آن هم نوبت هری کین ستاره سابق تاتنهام و بازیکن فعلی بایرن مونیخ می‌رسد که در 37 بازی، 25 گل به ثمر رسانده و هیچ بعید نیست او در همین فصل از مسابقات اروپایی پس از کسب عنوان بهترین گلزن تیم ملی انگلیس، بار دیگر وین رونی را به پایین بکشد و تاج اروپایی را در بین پسران فوتبال انگلیس روی سر بگذارد.

در میان بازیکنان فعلی، فیل فودن 13 گل دهم و مارکوس رشفورد با 12 گل یازدهم هستند که به احتمال زیاد این آمار هم توسط بلینگام کنترل شود.