دربی ریاض با برتری پرگل الهلال عربستان به اتمام رسید تا این تیم به قهرمانی نزدیک تر شود.

به گزارش طرفداری، الهلال عربستان شب گذشته میزبان النصر رده دومی بود. دیداری که با اتفاقات و جنجال های داوری هم همراه بود اما الهلال عربستان با درخشش میتروویچ موفق شد 3-0 رقیب همشهری اش را شکست دهد و فاصله اش با النصر را به عدد 7 برساند.

الهلالی ها در این بازی با اتکا بر سرعت مالکوم، قدرت تدافعی کولیبالی، بازیسازی ساویچ و درندگی میتروویچ در خط حمله 3 بر صفر النصر را شکست دادند تا با خیال راحت به صدر جدول تکیه بزنند. البته النصری ها هم دو گل به ثمر رساندند که هر دو با تصمیم داور و به کمک VAR رد شد تا الهلال با ثبت کلین شیت دربی ریاض را ببرد.

بهترین بازیکن دربی ریاض بی شک میتروویچ صربستانی بود که نمره 9/8 را کسب کرد و پس از او هم ساویچ هم وطنش که گل اول الهلال را زد با نمره 8/1 عملکرد خوبی را به ثبت رساند.

بهترین بازیکن النصر مارسلو بروزوویچ با نمره 7/3 بود و پس از او سادیو مانه و علی الاوجامی با نمره 7/2 عملکرد قابل قبولی داشتند.

بدترین بازیکن زمین میشل اولیویرا با نمره 6/2 بود که تعویض شد و نواف العقیدی دروازه بان النصر هم نمره 6/3 را از سوفااسکور دریافت کرد. کریستیانو رونالدو با وجود تلاش زیاد برای گلزنی و به ثمر رساندن یک گل مردود و یک پاس گل مردود، نمره 6/8 را دریافت کرد.

نمره کلی تیم النصر 6/77 شد و الهلالی ها هم نمره 7/32 را دریافت کردند.