به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت وینیسیوس فرصت خوبی را برای براهیم فراهم کرده تا وارد ترکیب اصلی رئال مادرید شود و بتواند ارزش‌هایش را نشان دهد. دیشب برابر گرانادا او بهترین شب فصل خود را پشت سر گذاشت. براهیم گل اول را زد و روی گل دوم نیز نقش مهمی داشت. در پایان مسابقه نیز او بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

1961743

براهیم سه گل در چهار دیداری که فیکس بازی کرده، به ثمر رسانده است. او در این رابطه گفت: «وقتی از ابتدا بازی می‌کنید، طبعا شانس بیشتری برای درخشش خواهید داشت. مربی همیشه به من اعتماد داشته ولی واقعیت این است که اگر از ابتدا بازی کنم، می‌توانم موثرتر باشم. به رئال برگشتم چون خودم را همیشه در سطح رئال می‌دیدم و این‌جا همان‌جایی است که همیشه می‌خواستم باشم. فکر می‌کنم بین هواداران نیز بازیکن محبوبی باشم.»

1961746

با وجود درخشش برای رئال او همچنان به تیم ملی اسپانیا دعوت نمی‌شود: «تمرکزم روی رئال است و اگر این‌جا بدرخشم، مربی اسپانیا من را دعوت خواهد کرد. من دلافوئنته را از تیم‌های پایه اسپانیا می‌شناسم و او همیشه از من به خوبی حرف زده است.»

براهیم در مورد شانس قهرمانی رئال در لالیگا گفت: «فضای رختکن عالی است چون حتی خارجی‌ها نیز سعی می‌کنند در رختکن اسپانیایی حرف بزنند و این کار را ساده‌تر می‌کند. ما همیشه شانس اول قهرمانی هستیم ولی رقبایی چون خیرونا، بارسا و اتلتیکو داریم که تا پایان فصل ما را تهدید خواهند کرد.»

1961744

سوراخ کردن جوراب: «ساق پایم در دو بازی اخیر کمی اذیتم کرده بود و دلیلیش را نمی‌دانم. جود بلینگام همیشه جوراب‌هایش را سوراخ می‌کند و 90 دقیقه بدون مشکل می‌دود. من هم گفتم باید یک کاری بکنم. این بازی جوراب‌هایم را سوراخ کردم تا ببینم چطور می‌شود. فعلا که همه چیز خوب پیش رفته است.»