به گزارش "ورزش سه"، مارسلو گایاردو در نشست خبری قبل از دیدار الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: رویارویی با سپاهان فرصت خوبی برای برتری است و می‌خواهیم عملکرد خوبی در این تقابل داشته باشیم و پیروز شویم؛ به خصوص که باشگاه الاتحاد فقط در هر مسابقه برد را می‌پذیرد.

او درباره اینکه صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و با تساوی به‌عنوان صدرنشین گروه به دور بعد می‌رسند، ابراز کرد: هر مسابقه برای ما مهم است و می خواهیم فردا پیروز شویم و پیش بیفتیم.

سرمربی الاتحاد اضافه کرد: متاسفانه مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تنها به 5 بازیکن خارجی اجازه حضور می دهد و این نمایش همه توانایی های تیم ما را محدود می کند ولی با این وجود من به مقررات احترام می گذارم.

1961822

گایاردو ادامه داد: بازی های زیادی برای ما در داخل عربستان و آسیا برگزار می شود و زمان استراحت بین بازی ها کوتاه است و مطمئناً ایده بهتری وجود دارد، اما مهم‌تر از همه این است که سیستم تیم تحت تأثیر قرار نگیرد و امیدواریم با آمادگی کامل به مرحله بعدی برسیم.

سرمربی الاتحاد با اشاره به حضور مدافع مصری خود در دیدار مقابل سپاهان ابراز کرد: احمد حجازی برای حضور 45 تا 65 دقیقه‌ای مقابل سپاهان ایران آماده است.