به گزارش"ورزش سه"، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود.

تیم شهداب یزد که قهرمان دو دوره قبل مسابقات است پس از شکست تلخی که مقابل گیتی پسند اصفهان خورد به دنبال جبران این شکست و پیروزی بر صدر نشین مسابقات است.

1960820

از طرف دیگر تیم فولاد سیرجان ایرانیان با سرمربیگری بهروز عطایی تاکنون توانسته خود را در صدر جدول حفظ کند و این تیم به خوبی می‌داند که برای حفظ این روند نیاز به یک پیروزی شیرین مقابل شهداب خواهد داشت.

هر دو تیم‌ اکثر ستاره‌های والیبال ایران را در تیم خود دارند و به گفته کارشناسان از شانس برابری برای قهرمانی در لیگ برخوردار هستند. در دیدار روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود بازی نزدیک و هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم و احتمال رفتن بازی به ست پنجم بسیار زیاد است.

1960819

همچنین بهروز عطایی که در دوره قبل لیگ برتر با هراز آمل در فینال مغلوب محمدرضا تندروان در تیم شهداب یزد شده بود به دنبال جبران آن شکست خواهد بود و بازی برای او حیثیتی است.

پس از آنکه در سال ۹۷ شهرداری ورامین قهرمان لیگ شد، از آن سال به بعد این لیگ‌ شاهد قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تیم در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

ترکیب احتمالی شهداب یزد: مهدی مهدوی، میثم صالحی، سینا نیک‌پور، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده و محمد رضا حضرت‌پور

ترکیب احتمالی فولاد سیرجان: محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، عارف مرادی،  پوریا حسین‌خانزاده، شهروز همایو‌ن‌‌فرمنش و مهدی مرندی

در حال حاضر فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه اول و تیم شهداب یزد در رتبه چهارم قرار دارند. بازی راس ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

1960817
صفحه رسمی باشگاه شهداب در اینستاگرام با این پوستر به استقبال این جدال حساس رفته است.