به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پیکانی‌ها در شرایطی برگزار شد که احمد مددی مدیرعامل به همراه اعضای هیات مدیره این باشگاه در محل تمرین حضور یافتند و دقایقی با اعضای تیم به گفت و گو پرداختند.

مدیرعامل پیکان در این دیدار با همه بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی برخورد گرمی داشت و دقایقی در جمع نفرات به گفت و گو پرداخت. او خطاب به بازیکنان وعده‌ای جالب را به آنها داد و اعلام کرد که مدل جدیدی برای پاداش‌های تیم در نظر گرفته است.

1961929

مددی گفت:« برای ایجاد انگیزه بیشتر در ادامه مسیر، به هماهنگی رسیدیم تا مدل جدیدی از پاداش برای امتیازگیری پیکان در نظر بگیریم. مطمئنم این موضوع می‌تواند باعث خوشحالی‌تان باشد. امیدوارم در کنار هم در چهار بازی آینده، بهترین شرایط را رقم بزنیم.»

در این حضور رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان هم ثانیه‌هایی صحبت کرد و گفت: «تصمیم مدیران باشگاه برای ایجاد انگیزه در تیم، باعث می‌شود ما با توان و انرژی بیشتر بجنگیم و انشالله بهترین نتایج ممکن را بگیریم. می‌دانم این بازیکنان شایستگی و لیاقت زیادی دارند و قطعا با تمام توان می‌جنگند تا جایگاه پیکان بهبود پیدا کند.»

پیکان که از 11 بازی گذشته خود در لیگ برتر 9 امتیاز دشت کرده و در رده سیزدهم قرار گرفته، روز جمعه هفته جاری در تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.