به گزارش "ورزش سه"، فولام در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول به برد نزدیک بود، اما بدون امتیاز این ورزشگاه را ترک کرد.

شاگردان مارکو سیلوا در بازی هفته چهاردهم با نتیجه 3-2 در دقیقه 80 از حریف پیش افتادند که دو گل واتارو اندو و ترنت الکساندر آرنولد نتیجه بازی را به سود میزبان تغییر داد.

سیلوا در نشست خبری پس از این بازی گفت: "نکته اول این که ما شایسته امتیاز بیشتری از چیزی که به دست آوردیم، بودیم. آمدن به آنفیلد و بازی کردن به روشی که ما نشان دادیم، اینکه بتوانیم دو بار مساوی کنیم و سپس یک گل تیمی عالی به ثمر برسانیم، کار آسانی نیست اما ما این کار را انجام دادیم. با توجه به گل‌های در سطح کلاس جهانی که بازیکنان حریف زدند، چنین نمایشی کار آسانی نبود."

1961966

عملکرد تیم؟
نکته دوم اینکه ما باید توپ را بهتر کنترل کنیم. اما گل‌هایی که دریافت کردیم معمولا در هر بازی اتفاق نمی‌افتد. لیورپول موقعیت‌های زیادی نداشت. جدا از دو گل نیمه اول، برنامه‌ریزی کردیم که پشت خط دفاعی به آن‌ها فضایی ندهیم و آن‌ها هم موقعیت زیادی خلق نکردند. به غیر از گل‌های نیمه اول، من حتی یک موقعیت حساس هم از آن‌ها به یاد ندارم. نیمه دوم هم به همین منوال گذشت. آن‌ها یک موقعیت خوب روی ضدحمله داشتند که به تیرک برخورد کرد و به غیر از آن، هیچ‌چیز بیشتری ندیدیم. بازی کم و بیش تحت کنترل ما بود. نتیجه‌ای که بازیکنانم گرفتند، شایسته آن‌ها نیست. عملکرد ما نکات مثبت زیادی داشت و ما باید به کاری که بازیکنان انجام دادند، افتخار کنیم.