به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی ایران که امیدی به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد، از ساعت 19:30 فردا شب در آخرین دیدارش در این رقابت‌ها در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض مقابل الهلال عربستان، تیم صعود کرده و صدرنشین گروه D قرار خواهد گرفت که سعودی‌ها برای این بازی از گلر خارجی خود بهره می‌برند.

الهلال عربستان در چهار مسابقه ابتدایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از محمد العویس درون دروازه‌اش بهره برده بود، اما در دیدار اخیرش در این رقابت‌ها برابر نوبهار نمنگان ازبکستان از یاسین بونو بهره برد که اتفاقا او هم نمایش درخشانی داشت.

1961791

یاسین بونو که در جام جهانی 2022 با نمایش عالی در ترکیب تیم ملی مراکش نقش مهمی در شگفتی‌سازی تیمش داشت، در فصل جاری لیگ روشن عربستان هم 13 بار به میدان رفته که توانسته 9 کلین‌شیت به ثبت رسانده و در یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم این کار را انجام داده است.

این دروازه‌بان مراکشی و سابق سویا اسپانیا، در هفت دیدار اخیر داخلی و آسیایی برای الهلال عربستان توانسته کلین‌شیت کند که امیدوار است همین روند را مقابل نساجی هم ادامه بدهد.

1961792

سرمربی الهلال عربستان قصد داشت در بازی فردا شب از محمد العویس در ترکیب تیمش بهره ببرد و به بیشتر ستاره‌های خود برای ادامه لیگ روشن استراحت بدهد، اما مصدومیت این گلر سعودی موجب شد تا یاسین بونو به ترکیب این بازی آسیای برسد.