با وجود علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به کریستوفر انکونکو، احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن در لایپزیش ماندنی شود

سران لایپزیش با پیشنهاد جدیدی که به انکونکو ارائه دادند، خوش‌بین هستند که این بازیکن در فصل آینده نیز در این تیم باقی بماند.

طرفداری | کریستوفر انکونکو با عملکرد درخشانی که از خود به نمایش گذاشته، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌هایی اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن با لایپزیش تا سال 2024 قرارداد دارد. حال به نقل از اسکای، لایپزیش به تمدید قرارداد کریستوفر انکونکو خوش‌بین است. لایپزیش به ستاره خود حقوقی بسیار بالاتر و قرار دادن یک بند خرید در قراردادش که از سال 2023 اجرایی می‌شود، پیشنهاد داده است. رقم این بند خرید در حدود 65 میلیون یورو خواهد بود.

در همین بین، آینده کنراد لایمر نیز هنوز مشخص نیست. این هافبک نیز مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بروسیا دورتموند، بایرن مونیخ و منچستریونایتد قرار گرفته است. قرارداد این ملی پوش اتریشی در سال 2023 با لایپزیش به پایان می‌شود. مذاکرات برای تمدید قرارداد در تابستان انجام خواهند شد. مارسل هالستنبرگ که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و کوین کمپل که تا سال 2023 قرارداد دارد، قرارداد‌شان تمدید خواهد شد. هم این دو بازیکن و هم باشگاه چندین بار این موضوع را اعلام کرده‌اند.
 


همچنین بخوانید:

  • کریستوفر انکونکو در لایپزیش می ماند