به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی قرار گرفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی توانستند جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ ایتالیا را محکم کنند و حالا امیدوار هستند که با لغزش یوونتوس در هفته‌های پیش‌رو بتوانند فاصله‌شان با این تیم را افزایش دهند. 

بارلا پس از پایان این بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« ناپولی بی‌دلیل قهرمان ایتالیا نشده است. آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند و طبیعی است که ما برابر آنها کمی آسیب‌پذیر باشیم. با این حال ثابت کردیم که توانایی ارائه بازی خوب را داریم و آماده هستیم که تا آخر با رحیف رقابت کنیم. 

1942129

فقط می‌توانم از هواداران تشکر کنم چون شرایط سختی را سپری کردم که اوضاع مطابق میلم نبود. این اتفاق هرگز پیش از این رخ نداده بود اما آنها همیشه من را حمایت کردند و کاری کردند که حس کنم مهم هستم. این گل را به همسر و فرزندانم تقدیم می‌کنم. 

هنوز راهی طولانی در پیش داریم. هر لحظه و هر اتفاقی می‌تواند سرنوشت فصل را تغییر دهد. یوونتوس سخت‌ترین رقیبی است که تا به حال روبروی ما قرار گرفته است. آنها فضاها را می‌بندند و دفاع خوبی دارند اما ما توانستیم از عملکرد ناپولی در این بازی استفاده کنیم و برنده شویم.»