در مدت دوری حامد لک از تمرنیات گروهی او زیر نظر مهرداد خانبان تمرین می کرد

مهرداد خانبان طی هفته های اخیر وظیفه آماده سازی حامد لک را برعهده داشت.

به گزارش طرفداری، گویا حامد لک در تمام مدت زمانی که از تمرینات گروهی منع شده بوده با تصمیم یحیی گل محمدی زیر نظر مهرداد خانبان تمرین کرده است. خبری که در آن مقطع رسانه ای نشد و به تازگی از سوی خبرنگاران نزدیک به کادرفنی منتشر شده است.

براین اساس گویا حامد لک که در هفته های اخیر با برخورد جدی کادرفنی پرسپولیس مواجه شده و از حضور در تمرینات گروهی منع شده بود، ۲ ساعت پیش از آغاز تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر می شد و زیر نظر مهرداد خانبان تمرین می کرد.

این که داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس این وظیفه را برعهده نگرفت تا آنالیزور پرسپولیس از سوی سرمربی، مامور آماده سازی دروازه بان تیم شود، نشان می دهد اخباری که در خصوص اختلافات فنایی و لک در رسانه ها مطرح شد را باید بیشتر مورد توجه قرار داد. به هرحال نباید از این واقعیت گذشت که وظیفه داوود فنایی به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس تمرین دادن گلرهای تیم است و او که با باشگاه اتفاقا قرارداد خوبی دارد، باید فراتر از مشکلات شخصی عمل کرده و تمرین دادن دروازه بان اول تیم را در دورانی که سرمربی در حال تنبیه اوست، به مهرداد خانبان نسپارد که تخصص زیادی در تمرین دادن دروازه بان ها ندارد.

به هر روی حامد لک اگرچه به مجموعه تیم بازگشته و با باشگاه هم قراردادش را تمدید کرده اما با توجه به شناختی که از روحیات کادرفنی تیم می رود، بسیار بعید است در آینده شاهد ادامه همکاری طرفین باشیم و باید دید چه سرنوشتی در انتظار لک یا فنایی خواهد بود.