به گزارش ورزش سه، رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ یک از فردا آغاز خواهد شد اما مهم‌ترین دیدار این هفته روز چهارشنبه در شیراز برگزار می‌شود که فجر سپاسی تیم سوم جدول باید از تیم اول جدول پذیرایی کند.

حمیدرضا غنی‌زاده سرمربی فصل قبل شهید اورکی که این فصل به عنوان دستیار مهدی رجب‌زاده در فجر سپاسی حضور دارد در خصوص این دیدار حساس به خبرنگار ما گفت: بازی سختی با چادرملو خواهیم داشت، تیمی که از نظر کادرفنی، بازیکنان و رتبه در جدول شرایط بسیار خوبی را دارد. ما هم فجر هستیم تیمی پرقدمت و اصیل که می‌خواهیم جایگاه در شان نام فجر به دست بیاوریم. فیلم‌های بازی این تیم را دیده‌ایم نقاط ضعف و قدرت را بررسی کرده‌ایم ‌و می‌دانیم که باید چگونه در این مسابقه به میدان برویم.

1962528

وی افزود: تمرینات ویژه‌ای آقای رجب زاده برای این دیدار تدارک دیده و سعی کرده‌ایم که نقاط ضعف آن‌ها را به نقاط قوت خود تبدیل کنیم و بتوانیم شرایط را به سود خود جلو ببریم تا به سه امتیاز مهم خانگی دست یابیم. بچه‌ها از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند و با تمام توان در تمرینات حضور دارند و امیدواریم که بتوانند یک سه امتیاز شیرین به مردم شیراز تقدیم کنیم.

غنی زاده افزود: از هواداران عزیز می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا انرژی مضاعفی هم به کادرفنی و هم به بازیکنان درون زمین منتقل شود. فجرسپاسی یک تیم همدل است که برای موفقیت همه باهم زحمت می‌کشیم و همه می‌خواهیم که در پایان فصل جشن صعود را با مردم شیراز برگزار کنیم. به هر دیدار با شکل فینال نگاه می‌کنیم و دیدار با چادرملو شاید یکی از مهم‌ترین فینال‌های امسال ما باشد.